INSPIRATION

8:35:00

AHOJKY!
Dnes jsem se rozhodla napsat o inspiraci...

Já patřím mezi typy flegmatických lidí. Pokud jsi i ty flegmatik, nemusíš se bát že bys byl(a) liný/á, ale máš větší sklony k prokrastinaci. Jak tedy neprokrastinovat?

JAK ZŮSTAT BÝT INSPIROVÁN?
 1. Já osobně si ráda píšu TO DO listy. Na internetu si můžeš stáhnout mnoho šablon na takovéto TO DO listy, ale já upřednostňuji ručně psané. TO DO list slouží na to, abys sis sepsal/a seznam věcí co bys měl/a splnit. Ať už je to vyvenčit psa, vysát či přežít matematiku. (Takovéto "úkoly" mám v TO DO listu bežně :D! ) Jen co si danou věc splníš, můžeš si ji odškrtnout. Až máš odšrtnuté všechno můžeš si poblahopřát a jít RELAXOVAT!
POZOR: Není špatné mít relaxaci zahrnutou v TO DO listě, ale ať to nepřeženeš!

 2. Vzhledávejte
Na internetu či v knížkách... v INSPIRACI se meze nekladou!

 3.Nejlepší inspirací jste si Vy sami

 4. Inspirujte se od lidí, které máte rádi
Ať už je to člen rodiny či nějaký blogger...


                                                                                  Mějte se pěkně a buďte inspirovaní!  Sofi

PS. Pokud ti článek nějak pomohl nebo máš své tipy, poděl se o ně s ostatními v komentářích! DĚKUJI!!!

You Might Also Like

2 komentářů

Děkujeme za váš čas, který jste věnovali napsaní tohoto komentáře.